INSCRIPCIONS PEL TALLER MÚSICA EN FAMÍLIA D'HIVERN

Del 10 al 16 de febrer, inscripcions obertes.

Tenim a punt un nou Taller de música en família, per a nens nascuts entre el març del 2022 al gener del 2019.

Són cinc sessions setmanals, en divendres a la tarda, a càrrec de la professora Mireia Besora que tindran lloc del 24 de febrer al 24 de març.

A partir del dia 10 trobareu el formulari d'inscripció aquí mateix i caldrà enviar-lo a la secretaria de l'escola (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o bé presencialment (tardes de 4 a 7).

A partir del dia 20 de febrer confirmarem a les famílies si tenen plaça. Com hem fet anteriorment, en cas de més demanda que places, tindran preferència aquelles criatures que no han participat en tallers anteriors.

Al mes de maig tindrà lloc un altre taller de primavera que us anunciarem oportunament.