INSCRIPCIONS TALLER MÚSICA EN FAMÍLIA HIVERN/PRIMAVERA

Del 26 de febrer a l'1 de març, inscripcions obertes.

Estem preparant un nou taller de música en família d'hivern/primavera. Serà del 8 de març al 12 d'abril. Són cinc sessions, sempre en divendres, en horari de 2/4 de 5 a 2/4 de 8 i tres grups, en funció de l'edat. El preu del taller són 60 €.

Les inscripcions per aquest taller seran del 26 de febrer a l'1 de març.
Les inscripcions s'hauran d'enviar al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. fins el dia 1 de març a les 6 de la tarda. Fora d'aquesta hora, no s'admetran inscripcions.

El full d'inscripció es trobarà en aquest mateix article durant el període d'inscripció.

En cas que hi hagi més demanda que places, tindran prioritat per tenir aquells nadons que no hagin fet mai el taller o bé no hagin tingut plaça en l'última convocatòria. En cas d'empat, es farà un sorteig.