CANTATA "VET-HO AQUÍ!"

Diumenge vam ser a l'estrena de la cantata.

En un diumenge de juny més propi de platja que de concert, el cor infantil de l'escola va participar en l'estrena d'aquesta cantata que, sota l'encàrrec del SCIC, va escriure David Pintó amb música d'Albert Ginovart.

A l'escenari, més de tres-cents nens de les comarques de Tarragona, ja sigui de cors d'escoles o bé de corals infantils, van oferir un concert espectacle, juntament amb un conjunt instrumental format per un violí, una viola, un contrabaix, un clarinet, una trompa i percussió, amb el mateix Albert Guinovart al piano, un parell de solistes i sota la direcció de Pablo Larraz.

Vet-ho aquí”, diu el programa de mà, és una aclucada d'ull al món dels contes de sempre. Aquest nostre relata la història d’una princesa que, disfressada per evitar que la puguin reconèixer, s’escapa de palau fugint del seu pare, un rei dèspota i egoista, per trobar-se a si mateixa. Buscant buscant, va a petar al taller del sastre de palau. D'ell aprendrà a estimar l'artesania, viurà diverses aventures i descobrirà què vol dir estimar. Una romàntica història d’amor on no tot és el que sembla. Una estona entretinguda amb el bon regust clàssic dels contes de tota la vida.

Doncs això. Una estona impecable!