TORNEN LES COLÒNIES DE BÀSIC A TAMARIT

Un any més, marxem de colònies!

I ho fem amb una convocatòria que abarca a tots els alumnes de nivell bàsic, alumnes d'entre 3r. i 6è de primària, tant els que participen d'alguna agrupació instrumental (de corda, de vent, de guitarres o de teclat) com els alumnes d'escola oberta i els de bateria.

Serem a la casa de colònies de Tamarit, els dies 12 i 13 de novembre, des del dissabte al matí fins diumenge després de dinar.

Moltes hores de convivència que van molt bé per a cohesionar els grups, fer molta música, preparar el concert de Nadal del dia 30 de novembre i viure la música des del vessant lùdic.

Un equip humà format per nou professors i dues monitores de lleure faran que sigui un cap de setmana fantàstic. Un any més, l'AFA col·labora econòmicament amb una aportació per família als membres que en són socis.

Foto: colònies del 2019.