SEGON TALLER DE MÚSICA EN FAMÍLIA

Inscripcions del 22 al 27 d'octubre.

Preparem el segon taller de música en família dirigit al dos grups d'alumnes més petits.  Tindrà lloc els divendres no festius del 15 de novembre al 20 de desembre i estarà impartit per la professora Mireia Besora.

Grup 1: de 5 a 6 de la tarda, per a criatures nascudes de l'abril del 2023 al juny del 2024.

Grup 2: de 6 a 7 de la tarda, per a criatures nascudes durant l'any 2021.

Les inscripcions es faran en línia, a la pestanya "Inscripcions" que trobareu a la pàgina d'inici.

Com  a màxim, el dia 6 de novembre es resoldrà la llista d'admesos i s'avisaran les famílies, les admeses i les que puguin quedar en llista d'espera. Tindran prioritat per tenir una plaça aquelles famílies que es van quedar sense plaça en el primer taller d'aquest curs.

L'enllaç per a inscriure's estarà efectiu del 22 al 27 d'octubre. Fora d'aquest termini, només s'acceptaran inscripcions si queden places lliures.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres