NOVA EDICIÓ DEL TALLER BALDUFA A LES ESCOLES BRESSOL

Posem en marxa una nova edició del taller.

Unes sessions de música a les escoles bressol de Valls i Picamoixons, amb l'objectiu posat en acostar la música en directe als més petits, la franja de 0-3 anys.

Una estona de música que esdevé sistemàtica, atès que les sessions es porten a lloc cada mes a les escoles bressol municipals Els Tabalets i Xiquets i Xiquetes; La Quitxalla, Vedruna, Cor de Maria, Claret i Picabruna.

Les sessions tenen sempre com a fil conductor l'acordió diatònic i, al llarg de l'any, diversos professors convidats assistiran també a les sessions per tal d'obrir el ventall d'instruments a descobrir. Seran la viola i el violí, el saxo i el clarinet, la guitarra clàssica i el violoncel, la flauta tavessera i la guitarra moderna.

Aquesta és la novena edició d'un projecte ideat per acostar la música a tots els infants escolaritzats a les diferents escoles bressol del poble.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres