CONCERT DE NADAL DE BÀSIC

Un nou concert de totes les agrupacions de bàsic.

El passat 30 de novembre vam oferir el concert de Nadal de totes les agrupacions de nivell bàsic. Això vol dir més de setanta alumnes d'entre 8 i 12 anys repartits en els diferents grups estables com els de corda, vent, cor, teclats, guitarres i percussió. El concert va tenir un format diferent, a partir del fil conductor de les danses del món, de manera que sempre hi havia un grup que tocava, un que cantava, algun que descansava i un altre que ballava. Amb tots els grups a l'escenari i amb espai per tocar i ballar, vam fer autèntics equilibris per cabre-hi i oferir el recital que havíem preparat durant les colònies a Tamarit. Felicitats a tots els participants i l'equip docent encarregat de bastir-ho.

Us deixem unes imatges del concert.