ESTRENA D'UNA NOVA CANTATA

Diumenge 26 de març de 2023 a 2/4 d'1 del migdia.

Estem a punt d'estrenar una nova cantata amb els alumnes de Música i Moviment i Iniciació, amb l'acompanyament d'un grup instrumental de música de cambra de joves adolescents. La cantata d'enguany parteix del conte El llop, l'ànec i el ratolí, de Mac Barnett, amb lletres i música de Rosabel Bofarull.

La cantata és el projecte musical que, des de fa dotze anys, és el treball del segon trimestre amb els més petits. El fet que tingui un conte de referència, que els alumnes tenen, permet llegir les imatges i seguir la història no només amb la narració escrita sinó visual. Les lletres de les cançons lliguen tant amb la narració com amb les il·lustracions i acaba sent una relectura musical del conte.

Trobareu els àudios de la cantata així com totes les lletres aquí mateix:

El concert d'estrena, previst inicialment pel complicat març de 2020, tindrà lloc, finalment, diumenge 26 de març a 2/4 d'1 del migdia al centre cultural municipal de Valls, amb més de 150 nens d'entre 4 i 7 anys i el grup instrumental. La direcció serà de Pol Berlinches.

Cal comprar l'entrada (3€ -menors de 12 anys, gratuït) el dia del concert de 2/4 de 12 a 2/4 d'1 al mateix teatre, o bé el diumenge 19, dia de l'assaig general a l'Eugeni d'Ors, d'11 a 12, al pati de l'escola.

El concert serà enregistrat per un equip professional.