L'ESTRENA DE LA CANTATA DEL LLOP, L'ÀNEC I EL RATOLÍ

Diumenge vam oferir el concert d'estrena.

I, com no podia ser d'altra manera, va ser bonic i emocionant. Un concert menut, amb més de 150 criatures d'entre 4 i 7 anys, que han treballat el conte i la història i l'han dita cantant, acompanyats d'un petit grup instrumental amb dos professors i un parell d'alumnes, la Maria Llort al violoncel i l'Arnau Roig a la percussió.

La cantata és un projecte que fa 11 anys que portem a terme amb els alumnes de Música i Moviment (MIM) i Iniciació. A partir d'un conte, la professora Rosabel Bofarull compon la música i les lletres per a convertir la història en cantata i poder-la estrenar en un concert que sabem que és emotiu per definició.

Us deixem una galeria d'imatges. El reportatge inclou les quatre primeres fotografies d'alta resolució de Roger Recasens, que en va fer l'enregistrament en vídeo, i la resta, de famílies i docents que ens les han facilitat.