ÚLTIMA TANDA DE CONCERTS

Concert a Sant Joan i al Claustre.

Aquesta última setmana hem realitzat cinc concerts grans, grans per la part musical, per la quantitat d'intèrprets i l'engranatge del tipus de concert.

El primer va tenir lloc a l'església de Sant Joan i va comptar amb les orquestres i grups de vent de nivell avançat, que van tocar sols i de forma conjunta en una peça final que tenia com a solista l'orgue. Així estrenàvem el format orquestra i orgue i estrenàvem, per nosaltres, el nou orgue de Valls.

L'organista va ser la professora Neus Santesmases.

Els altres quatre concerts han tingut lloc al Claustre del Convent del Carme, un espai ampli i còmode, sota el campanar del Carme i a l'aixopluc de les orenetes. En aquests quatre dies hem pogut escoltar des de l'aula de música moderna, que va articular un recital entre els diferents membres de les aules de cant, guitarra moderna, baix i bateria, a les orquestres de vent i corda de nivell bàsic, els grups de teclats i de guitarres de diferents nivells, les optatives de cor bàsic i orffestra i els dos grups instrumentals d'adults.

Us deixem una galeria extensa de fotos.