ESTRENA DE LA CANTATA "L'ANY DEL BLAUET"

Diumenge 10 de març vam estranar la desena cantata.

Un any més, hem portat a l'escenari el gruix dels més petits de l'escola, els alumnes de MiM i Iniciació, que van oferir un recital on van presentar una nova cantata.

En aquesta ocasió ha estat "L'any del Blauet", composada per Rosabel Bofarull a partir del conte de Jaume Cabré.

El projecte cantata fa deu anys que es porta a terme a l'escola i presenta cada any una nova composició per a cor i acompanyament instrumental. En aquesta ocasió, l'acompanyament va ser un quartet de vent i percussió, en arrajanjament del professor de clarinet, Josep Boada.

Els alumnes del cor, de 4 a 7 anys, són alumnes que cursen Música i Moviement, tant a l'escola com en diferents centres de primària on, en conveni amb les AFA's, es realizen classes de música com a extraescolar.

Els alumnes acompanyants van ser Mar Rull, clarinet, Nil Giné, flauta, Arnau Manresa, saxo, i Arnau Roig, percussió, amb Josep Boada també al clarinet, que és també el professor de música de cambra del grup.

La direcció va ser de Pol Berlinches.

Fotografies: Núria Santesmases i escola.