MINIGIRA PER LA RIBERA D'EBRE 2024

Tres dies intensos de música.

Acabem de tornar de la nostra anual minigira per Catalunya i, en aquesta ocasió, per la Ribera d'Ebre. Tres dies intensos de tot, de música, d'interaccions, de parlar molt i dormir poc, de prendre el sol a totes hores, de descobrir la màgia de tocar en espais diferents i amb públics molt intensos, de fer visites culturals per reviure la història que ens precedeix i de mil coses més.

Divendres vam tocar a dues escoles, una de primària i una d'educació especial, dos públics magnífics. A la tarda, a l'hospitatl de Móra d'Ebre, amb estones d'emocions compartides.

Dissabte va ser el torn del concerts de les agrupacions acústiques a La Serra d'Almos i diumenge, a Tivissa, el torn dels combos. Tot al carrer, a ple sol i amb molt de públic.

La part cultural va tenir lloc dissabte al matí, a la visita guiada molt cuidada i familiar que vam fer al Poble Vell de Corbera d'Ebre.

Entremig, estones de dinars i sopars, de jocs rítmics improvisats, de jocs de nit liderats pels alumnes més grans i unes estones, poques, de tancar els ulls i dormir.

Gràcies a l'Escola municipal de música i dansa de Móra d'Ebre per l'acollida i tota l'organització logística, a les escoles i a l'hospital que ens van acollir, als ajuntaments de La Serra d'Almos i Tivissa per fer possible uns concerts que, amb la celebració de la diada electoral, van haver de reubicar els espais de recitals.

Un agraïment molt especial als deu professors de l'escola ho van fer possible.

Les imatges:

Dilluns, dimarts, dijous i divendres